Dagens bild 090304!

-LÄTTKÖPT DET ÄR JAG DET-
Ser jag en fin förpackning så faller jag direkt. Det kunde innehålla avklippta naglar från ryska armén. Jag skulle köpa det om det var en fin förpackning!
Så dagens onödiga inköp gjordes på ICA MAXI i Karlstad. De har en hylla med bodylotion, body butter osv. Jag bara älskar dessa förpackningar! Fina bilder och amerikansk 50-talstema. När jag köpt denna så läste jag detta och det gjorde ju inte produkten sämre på något vis:
BODY AMERICA - ORGANICS WITH ATTITUDE!
Get invigorated. Go ahead...Indulge.

Övre bilden är smytagen med mobilen...



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej kusin. Om jag inte redan visste att vi är släkt så skulle jag kanske börja undra nu. Jag köpte nämligen precis samma produkter i december när jag såg dom första gången för att dom hade så fin förpackning! Och sen kunde jag inte stoppa mej själv utan la ner ett par till i korgen som mamma fick i julklapp ;-) Fast jag gillar dom gröna mest...

Kram

2009-03-07 @ 16:32:02
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:46:11
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0