Gynning; Go Girl!!!!

Jag gillar Carolina Gynning. Mycket!

Hon är en tjej som är stark i sinnet och helt galen och det gillar jag massor. Det märks på brudar som har attityd värd att nämnas. De har lätt att skratta och bjuda på sig själv. Lika nära till gråt som till skratt.

Jag beundrar henne för hennes oblyga sätt att bjuda på hennes galna jag. Fy faan vad jag skulle vilja lära känna henne eller bara åka på en galen roadtripp med henne och ett gäng galna brudar!

Till hösten släpper hon sin första parfym och jag kommer gå direkt fram till hyllan och norpa en och köpa den med stolthet utan att lukta på den. Den kan lukta bajs och det skiter jag i. Jag köper den för att visa min uppskattning till henne och respekterar henne den hon är. Jag kommer älska varje droppe av den för den är framtagen och signerad en brud med attityd och huvudet på skaft och det vill jag stötta! Go Girl!!!!!


Bilderna är från Carolinas blogg.

Kommentarer
Postat av: carro

jaa det ska jag också! direkt!

men hon borde kanske göra mer reklam för den, ingen har skrivit så mkt om den än.

Det enda jag hittade var det här!

http://nyheter24.se/noje/kandisar/153895-nu-kan-du-dofta-som-carolina

2009-03-11 @ 12:20:13
Postat av: brunetta

Carolina är så cool. Kul med en småcrazy brud med attityd.

2009-03-13 @ 10:15:12
URL: http://www.metrobloggen.se/brunetta
Postat av: Maria

Vi som bor i Malmö kanske har en annan syn på det hela!

2009-03-14 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0