Hamilton?

Under perioden mars till oktober ringer Direktörn till sin pappa. Han hälsar inte eller frågar hur han mår eller så. Utan bara rakt på bara:

-Have you heard what Hamilton have done???!!!???

Värsta skvallersamtalet alltså. Jag har länge funderat på vad/vem är detta Hamiltonfenomen. I Sverige har vi ju en filmkaraktär som heter Hamilton men jag betvivlar att de diskuterar honom så ingående år ut och år in.

Men så råkade jag stöta på detta filmklipp:


Ah, tänkte jag de har fått veta vad denna telefon/fjärrkontroll kan göra. Ja ni vet ju hur pojkar är med tekniska prylar, ska testa allt. Gärna skruva i sönder dem för att sedan inte få ihop dem igen.

Men sen kom jag på det; det är den hemmagjorda bilbanan de älskar. Hur de bygger om den och så. "Kolla farsan de har lagt TVÅ pärmar ovanpå varandra. Så coolt!!!"

Men sen 2,42 in i filmsnutten så dyker en karlslok upp. Det är en man de har diskuterat i alla dessa år. Men men tycker de inte om kvinnor längre.... Varför diskuterar de en kille med keps?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0