Frågen-lista igen!

Hittade en lista hos Patricia:

1. Hur gammal är du om fem år?
40.
2. Vem var den sista du träffade? Clownen 5 år.
3. Hur lång är du? 1,68 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Bröllopsfotografen
5. Vem ringde du senast? Tandläkaren
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem? "Jag skriver kärleksballader som troligtvis kommer med på nästa platta." till en kollega.
7. Vad är dagens planer? Ta hand om en sjuk Clown och göra julkort.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? I går.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Vet inte, kollade inte tiden.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Sängen gillar jag massor!!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Tvättstugan eller där det finns sågspån o slipdamm.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Hemma.
18. Vem fick dig att skratta senast? Anders Larsson; inte alla som pratar om silvertejp och tuttar med sin banktjänsteman.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Åh nej, har både Elvis, Roxette o ABBA.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stor gammaldags dator med vattenkylning och två lappitoppar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det vet de som får äran att spändera nätter med mig veta.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har en, men i sängen är det massor!
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hehehehe, det skulle jag ALDRIIIIIIG göra...
26. Är du social? Jo dä!
27. Vilken är din favoritglass? Gammeldags vanilj med jordgubbar.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lämna över huset till hantverkare, dra på semster och be dem ringa när allt var klart.
29. Tycker du om kinamat? Äter nästan all mat, det är sällskapet det hänger på.
30. Tycker du om kaffe? Jo rå så att.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger slagsida
33. Kan du spela poker? De påstår det :-)
34. Tycker du om att mysa? Jaha.
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner till flera men känner dem dock inte som tur är. Hitler var en av dem.
37. Vill du ha barn? Ja och det har jag lyckas fått:-)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, kroppsspråket & norska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Social tillvaro.
42. Äger du dyra smycken? Det beror på vad man menar med dyrt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och aldrig fått frågan heller faktiskt.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Te.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hahahaha det är många det:-)
46. Välj ett ärr på din kropp? Spiralfakturärret.
47. Vad har du för ringsignal? Fridas Muppsång :-)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Oooooh ja o de är så fina!
49. Flirtar du mycket? Inte medvetet.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På ett bröllop vid en kohage.
51. Kan du byta olja på bilen? Vet inte, har aldrig provat men det skulle jag säkert.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nja... inte jag men bilen kanske har råkat fått det...
53. Vilken var den senaste bok du läste? De bortglömda barnen.
54. Läser du dagstidningen? På nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Och hur faan skulle det gå till? Så stor bil har jag inte!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer.
59. När var du i kyrkan senast? Artistens skolavslutning.
60. Vilka personer utmanar du? Inga, eftersom jag tror de jag vill ha svar från gör det ändå:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0