Fula gubbar & godisråtta!

Artisten var på disco och Clownen fick godis. Artisten var ju tvungen att förevigas när han hade blivit färdigsminkad. Clownen ville också också vara med i bloggen med sin godispåse så då åkte Nikon D40 fram igen:-)

Clownen kom med en flaska stämpelrengöring och frågade om hon kunde dricka den.....
-Öhhhh nej!!!

Folk kommer lura i henne sprit bara för att hon ska bli tyst någon gång. Jag lovar! En som ställer sig i den kön är våran lokala ICA-handlare som fick ta en välförtjänt paus i dag. För Clownen ska ha HELA ens uppmärksamhet när hon pratar. Så han fick snällt luta sig mot en vägg med sina varor och vänta på att hon hade pratat klart.

Nu ska jag borsta tänderna på henne. Om hon är tyst då? Svar nej.





Kommentarer
Postat av: Busan



Å, vad jag älskar dem båda två!

Och dig också.

Fast Björn gillar jag bara.

Puss!

2009-10-25 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0