Roligt var ordet!!!

Ulrika G känner jag genom världens bästa Ullis(bara så underbar som gör det hon tror är bäst för sina vänner och bara är henne, Ilike).

Ulrika G är givmild, omtänksam och bjuder alltid på sig själv när vi ses:-) Vilka fantastiska historier hon kan berätta om sitt liv och sina nära o kära. I går hade hon lagat mat, gjort såååååå god bål och bjudit in "GALNA GÄNGET". Jädrar vad roligt det är att träffa er!!!

Ulrika förbered alltid några musiktävlingar och jag bara älskar det! Hon har ett sådant musiköra och kombinera gamla godingar med ny musik. Ska ni ha en lekledare på ett kalas; ring Ulrika G!!!!

Tänk vad vänner betyder mycket. Jag är social ända in i minsta cell och älskar att umgås. Jag får energi och oförglömliga minnen av att träffas. Så nu uppmanar jag ER att träffas oftare. Skit i tv´n, tvätten eller att ni är trötta. Umgås!!!!!!!!!!!!!! Med vem som helst, ni kommer bli varm i själen och få underbara stunder. Vem kommer ihåg minnen från när man tog hand om en tvätthög? Nej se så, ut och var lite galna med roliga musiklekar!!! Det roligaste var att hon hade tvingat killarna på bilverkstan att leka en av lekarna i bilverkstan för att hon skulle se hur lång tid det skulle ta:-)))) hahahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0