En Felder-film i sängen!

Okej, jag gillar inte samma slags verktyg som Direktörn. Nu frågar han om jag vill se en Felder-film med honom.

-Ja om vi ser den i sängen.
-Hahaha.

Han tror jag skojar.

-Jo, jag kan se den men bara om det är i sängen.
-Jag slår vad om att du inte vågar skriva det på Facebook.

Självklart så vågade jag skriva det. Så nu står det i min statusrad på Facebook: ska lägga mig i sängen och se på en Felder-film.

Gissa vem som har ballar av stål???

Det som inte Direktörn vet är att jag är helt slut och kommer somna inom fem minuter.... Ska bara borsta tänderna först.
Han har till och med sprutat på sig aftershave... Och ropar gulligt från bingen. Uj uj uj vad skönt det ska bli att somna tre timmar tidigare än vanliga kvällar.

I´m a fökking geniös.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Ja; det är du ! Och dessutom "fökkin fanny"; tack för många goda skratt !

2010-04-22 @ 08:16:55
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0