Det här med bröst alltså!

Slötittar på en dokumentär om världens största bröst. De är asfula och vi får även se hur implantaten såg ut förr då de blev gamla. Vätskan var gulbrun.
Snuskigt.
Jag försökte få Direktörns uppmärksamhet så han skulle se hur fejkbröst kunde se ut. Men eftersom han är mer intresserad av elektriska sågar och bandsågar så misslyckades jag med det. Men Clownen o Artisten blev intresserade och stirrade på tvn:

-VAD ÄR DET??? Undrade Clownen.
-Det är bröst som hon har förstorat.
-Men vajföj då? Undrade Clownen.
-Tja hon ville ha större.
-Men fy vjad äckligt!!!!!!!!!! Tyckte Clownen.

Så nu behöver jag inte bekymra mig om tjat om tio år om bröstoperationer.
Artisten där emot stirrade bara på tvn. Han var oroväckande tyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0