Kan jag Kan du!

Charlotte Perrelli har gett ut en träningsbok. Eftersom jag behöver börja träna (sedan 20 är tillbaka host host) och jag gillar Charlottes inställning till livet i allmänhet så beställde jag den hos Bodystore. De har ett erbjudande där man får med en matta.
Allt kom i dag och jag blev glatt överraskad!

Boken var mycket tjockare och innehöll fler tips på övningar än jag trodde. Väldigt bra förklarat och fina färgbilder hur man ska gå till väga.

Det var även tips på andra saker som recept och att ta hand om sig själv.

Har ni lust att börja träna så tycker jag absolut ni ska köpa denna bok för alla övningar går att utföra hemma utan dyra redskap o tillbehör!

Jag har sagt upp mitt dyra gymkort på Hälsokompaniet (420 kr per månad) och ska köpa en träningsboll bla istället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0