Croconilen och Hjärterum!

Jösses vilket roligt uppdrag jag har just nu!
Om en och halv vecka ska jag tillbaka till skolan...

I love it.

I dag har jag varit på Klässbols Linnéväveri och på Croconilen i Charlottenberg på möten.

Croconilen överraskade. De har öppnat en ny butik i änden av den butiken som heter Hjärterum.
Halleluja för så mycket fint.
Jag hade ingen aning över att den fanns där. De kommer få upp en hemsida snart där det kommer finnas mer info.
Pass på att åka till Croconilen nu under tiden de renoverar för då är det gratis ;-)
De gör bla en bur där man ska gå in och umgås med djuren, tex Silkesapor.
Själv tyckte jag det var så där att ha ett möte bland ormar och ödlor...








Jag fick med mig en kopp i zink hem och satte hyacint och lite ris i den.
Vi får se om den växer till sig så den syns också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0