När man funderar på att stanna hemma!

En kär vän ska flytta ner till Spanien ett tag. Hon undrade om jag kunde bli med till Spanien när hon anländer. Jag sa nej. Men när jag kom hem och pratade med Direktörn så tyckte han att jag skulle följa med. Chansen kommer troligtvis inte så många gånger menade han på.

Okej, jag tackade ja. Och så tar jag med en tredje person; galna och underbara T.

Jag åker nu i januari (och vi ska undvika kolhydrater).

Sen på kvällen när jag hade lagt mig så smyger ett lite mejl in i min inbox:

"och ingen hemma för att stoppa mig HAHAHAHA - tusselussen."

Och så klickar jag på länken som medföljer mejlet:

http://www.blocket.se/vi/31008899.htm

En annons om en justersåg som säljs på auktion. Och när är auktionen? Just det, det datumet som jag åker ner till Spanien.

Det kallas humor. Men jag älskar dig Tusselussen. Vem du nu är.



Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Måste faktiskt erkänna att det är en väldigt fin såg du har på bilden. Kanske skulle be min man att buda på den.



Anna

2010-12-31 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0