Inte sjuk vs sjuk!

Jag är sjuk sägs det... Vaknade i morse och frös och hade ont i halsen. Var pigg ändå tyckte jag och tänkte att det blir nog snart bra...

Åkte till jobbet men så fort jag pratade med någon så gjorde det mer och mer ont...

Har ni tänkt någon gång; jag borde inte vara på jobbet i dag men jag är ju inte såååååå sjuk...? Så tänkte jag flera gånger men till slut så orkade jag inte. Arbetskamraterna sa; varför går du inte hem? Nä jag provar fram till lunch i alla fall.

Men nu ligger jag här i sängen med ett par byxor, strumpor, två tröjor och TVÅ FETA duntäcken och bara skakar pga att jag fryser. Kan man ha feber fast neråt? Dvs att temperaturen sjunker???

Jag blir rastlös när jag inte orkar prata men jag orkar inte ens läsa en bok känner jag så tv´n underhåller mig till sömns. Snark snark snark...

Vad ynlig jag känner mig. Det är nog mannen i mig som tagit överhand över mig. Det är nog lite stake i mig ändå...





Kommentarer
Postat av: Lottis

Frossan kommer när kroppstempraturen stiger, skinner hinner likson inte med. När febern sedan sjunger blir man varm...

Krya på dej!



~TJILLEVIPP~

2010-02-01 @ 19:07:24
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Lena

När febern sjunger blir man varm hihii

2010-02-01 @ 21:50:38
URL: http://lenalandis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0