Planering för sommaren!

-Guuuuuuud vad roligt, faan vad häftigt, min farfar och mina kusiner med familjer kommer hit i sommar!
-Ja det blir roligt, när, frågar jag.
-Under fotbolls VM.

Öhhhhh You say what????

Direktörn kommer från England. Det är ett jäkla kacklande när hans familj träffas. Det märks så att säga vilken del av släkten Clownen har fått sitt munläder ifrån.

Sverige är inte med i VM, det är England. Blir det världskrig till sommaren så ska ni veta att det troligtvis började i Värmland.

Eländet håller på 11 juni - 11 juli. Det vore jävligt skönt om England åkte ut tidigt för då kanske vi kunde umgås på "vanligt vis" när hans släktingar kommer hit. Tex åka runt och lalla på en massa sevärdigheter och inte skrika på en vitsvart fotboll utan göra något som ungarna tycker är kul.

Någon som vill bjuda bort mig under denna period så lovar jag vara såååå foglig. Kanske skulle ta och jobba dygnet runt... Hmmm tål att tänkas på.



Kommentarer
Postat av: FridaK

Du är varmt välkommen till Strandvägen =0)

2010-02-22 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0