Tandborsttävling!

Vi har en tyst tävling jag o Direktörn när vi borstar tänderna samtidigt. Det händer inte så ofta tack o lov.
Det bara började en kväll när vi var i badrummet och borstade tänderna. Ingen vill borsta tänderna kortare tid än den andra. Det slutar alltid med att vi storskrattar och det är tandkräm lite här och var.

I går kanske det blev liiiiiite överdrivet. Direktörn började till slut att läsa en bok. Och jag grundlurade honom totalt!!!! Han trodde nämligen att jag slutat borstat tänderna när jag gick ut ur badrummet. Gissa om jag fick hålla hårt i skrattläppen!!!! Jag var utanför badrummet och ville garva järnet. Så när han kom ut ur badrummet står det en krampaktig, överlycklig och segervittrande sambo OCH BORSTAR TÄNDERNA!!!!

Jag rockar fett! Jag kommer aldrig avslöja hur jag gjorde mitt trick. Jag är nämligen bättre på att trixa än Joe Labero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0