Våran bääääbis på plats! Och gör nytta!

Detta har varit värre än att vara gravid; efter nio månader kan vi elda i Arvika Kaminen!

Direktörn med flera har under dessa nio månader bestämt var den ska stå (det var jag), brutit upp 30 kvm golv och förstärkt det, tagit bort sågspån och lagt dit isolering, flyttat köket och satt tillbaka det, rivit väggar, tagit bort kakel och satt natursten runt murstocken, byggt en platå till kaminen och dragit ny el. Jag har säkert glömt något. Ja just det; fått DEN på plats.

I dag kl 13 kom sotaren och godkände hela spektaklet. Tänk om han inte hade godkänt det hela...? Då hade jag INTE kommit hem i dag kan jag säga.

Nu vill Direktörn att vi ska klä av oss nakna och dricka rödvin framför kaminen. Men jag dricker inte rödvin så jag skiter i det.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0