Vardagsrummet ommöblerat nu!

Nu kan vi slappna av framför Melodifestivalen och Direktörn kan sitta med sin laptop och stirra in i elden.

Så här rörigt hade vi det innan jag började städa undan och möblera om:

Nu när det är så kallt så har jag flyttat upp mina scrapbookingsaker ibland när jag tillverkat något, därför är det så rörigt i vardagsrummet o ett extra bord:


Efter ommöbleringen:




Jag hatar sladdar!!!

Arvika Kaminen är nu helt färdig men inte murstocken. Direktörn vill ha sten runt hela och jag kanske bara vill ha grå-svart färg:



Kommentarer
Postat av: Farbror Fia

Förlåt Anna, men jag måste nog hålla med Direktörn, även fast ditt alternativ kommer på god 2:a plats :)

2010-02-21 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0