Vildhjärta!

Det är inte så ofta jag känner att en person är så rätt, där hon befinner sig just nu i livet.

I dag var jag hem till Vildhjärta. Hon har hittat rätt. Hon bor mitt i skogen, hon tillverkar av naturen och hon har hamnat rätt i livet. Så skönt att träffa sådana människor i bland. Folk springer runt som yra höns och ska finna lyckan! Den finns där, det gäller bara att stanna upp och se den.

Har ni inte varit hos Vildhjärta så ta med kaffekorgen till sommaren och åk hem till henne. Ströva runt i skogen, besök hennes ateljé och titta på allt det sköna hon tillverkat. Hon har även gett ut en bok som ni kan beställa här.

Hon är magisk!

Här är bilder på vad vi tittade på i dag. När jag klev innaför dörren tilltalade denna lilla figur mig. Jag ville bara ha med henne hem. Den skulle egentligen på en utställning på Värmlands Museum men Vildhjärta tillät att hon fick bo hos mig ett par år. "Du får komma tillbaka med henne om du vill ha någon annan med hem. Se det som ett bibliotek."



"En riktig skitstövel har höga klackar."













Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilka underbara bilder av en underbar människa och hennes vänner :-D

2010-02-28 @ 14:54:46
Postat av: Maria Westerberg

Hej, fina fotofröken och tack för alla vackra ord och bilder. Du är så välkommen hit igen.

Vill uppmana dig och alla skogsintresserade som möjligtvis läser detta att kolla in www.skyddaskogen.se/upprop och skriva under uppropet för utökat skydd av Sveriges gammelskogar.

Det brådskar nu att bevara skog för våra barn

Vildhjärtlig kram

Maria Westerberg

2010-03-01 @ 14:45:29
URL: http://www.ingur.com/vildhjarta
Postat av: MONASUNIVERSUM

Åhh, vad jag blev kär i hennes grejer och i synnerhet figuren som nu bor hos dig! Säljer hon sina saker? Måste in och kolla. Genast.

2010-03-01 @ 21:19:16
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0