Annas blogg om livet här och nu!

Sitter och grinar med laptoppen i knät. Råkade hamna på denna blogg; Annas blogg om livet här och nu.

Tänk att känna att ens personlighet bara försvinner. Ditt ansikte klarar inte att skratta. Du klarar inte att vara stark eller ta emot besök. Du har en dotter som fyller två år i februari. Du önskar att du kunde forma läpparna så du kunde pussa din dotter.

Jag kommer sldrig att träffa Anna men jag vill ändå att hon ska bli frisk och kunna njuta av sin lilla familj och få ge blöta fina pussar till sin dotter som behöver det. Alla behöver sin mamma.

Varför cancer?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gråter varje gång jag är inne på hennes sida..det är en gammal granne till mig. Man kan inte förstå hur hemsk sjukdomen är...

2010-01-24 @ 17:55:38
URL: http://mad-madde.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0