Det regnar blod!

Det är lite dåligt med inlägg här på bloggen men vi tar en dag i taget för vi är sjuka.

I dag fick vi åka till sjukan (tredje gången denna vecka) med Artisten för ett blodkärl i näsan brast och det var blod över allt. Och då menar jag över allt; hela badrumsgolvet, på väggar, handfat, pall, mattor och under badrumsskåpen. Clownen sa; att det regnar blod från Artisten!!! Artisten var täckt i blod från hårfästet ner till stortån.

Direktörn var inte inne så jag fick be Clownen att hämta pappa men att han INTE fick komma in i badrummet för då skulle han svimma.

Vi åkte in till sjukhuset efter tio minuter för jag insåg att det inte skulle sluta rinna. Inne på sjukhuset fick vi hjälp med en gång och de klämde åt och satte in en tuss med flytande paraffin i näsan. Tussen ska sitta ett dygn så vi ska tillbaka till läkaren i morgon och förhoppningsvis har det läkt ihop.

Lilla plutten är sliten men ändå vid gott mod. Det tar på krafterna och vara sjuk. Det har gått en månad nu med läkarbesök och mediciner och det är ju inte direkt det sommarlovet vi önskade.



Kommentarer
Postat av: Busan



Lillbönan, stackare!

2010-07-11 @ 20:46:49
Postat av: Mattias

Men stackarn då, ingen tröst nu men tussen hjälper. Fick oxå så när jag var plutt.

2010-07-11 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0