England vann...!

Direktörn har sina släktingar här. Lagomt till fotbolls VM. Kan ju säga att ljudvolymen kan vara LITE hög vid vissa tillfällen. Som tex i kväll.

Direktörn kommer nog ha ont i håret på jobbet i morgon. Och det beror INTE på chipsen han åt under matchen. Tror jag.

Han är så social i kväll så han till och med har kommenterat min statusrad på Facebook. Det har aldrig hänt förr.

Hoppas hans kära arbetskamrater spelar tysk schlager för att hjälpa till att stödja Direktörns smärta i hårbotten i morgon bitti.

Han frågade om vi skulle se på tv i sängen. Jag gör det men jag vet inte var på kartan Direktörn är för här är han då inte. Lika bra det för snarkbarrometern kommer stiga högt i natt hos vissa tror jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: martin

Vad har du för midsommarplaner? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0