Jaaaaaaaaaaaaa!!!!

Minns ni att jag satt nere i min grotta och planerade en massa?

Nu är det klart; vi åker på semster på söndags kväll!!!!!!!!!!!!!!! Detta har vi pratat om i flera år och nu äntligen fall pusselbitarna på plats. Direktörn fick veta allt när jag hade planerat klart och sista pusselbiten var direktörns jobb om han kunde få ledigt...

Det var nästan så Direktörn fick stanna hemma kan jag säga! Men efter en kafferast och tårta så kom han och Chiiiiiifen på bättre tankar så nu åker vi :-)))) Chiiiiiiifen får åka till Oslo utan Direktörn och Direktörn får en del hemarbete kan vi ju säga.

Men vad gör man inte för hemfridens skull?

Någon som vill med? Jag har betalat för fem personer nämligen.... Bara så där liksom. Bra så...

Ungarna blev överlyckliga över resmålet. Eftersom inget är enkelt så sa jag inte rakt ut var vi skulle utan de fick några ledtrådar; ett badlakarn, en påse med bilar, en båt och en gubbe. Var ska vi?




Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Florida eller Trollhättan?

2010-06-03 @ 19:21:29
Postat av: Kusin C

Åhh, vad kul! Jag kan inte följa med, är inte ledig förrän 21/6.

2010-06-03 @ 20:52:03
Postat av: Busan



Är det äntligen London på agendan?

Puss!

2010-06-04 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0