Nu blir det nog ligga av snart ska ni se!

För en tid tillbaka så deklarerade jag att det blev inget ligga av förrän Direktörn klippte bort sitt långa tjocka hår som han sparat ut för att sympatisera med tönten Anders Borg. Och en sak ska man ha jävligt klart för sig om man vill dela sovrum med mig; det är att blanda inte in blå politik i mina två hjärnhalvor. Vi jobbar liksom inte så.

Så i dag fick jag lova att korta ner Direktörns hår-man. Jag började med en kökssax. Han nästan grinade. Och det var inte pga att han tyckte att han svek Anders borg. Nej då. Han skrek att det gjorde ont att klippa håret.... Tur att inte Piplarsson föder barnen i det här hushållet vill jag lova.

Eftersom jag inte har några vidare högre studielånsskulder från någon frisörlinje så fick vi plocka fram hårtrimmern efter ett tag. Jag fifflade lite med inställningarna på apparaten så den visade 12 mm. Jo då det blev bra ser ni.
Men eftersom det tar fyra år till innan det är riksdagsval igen och vem vet när England är i VM nästa gång (jo då han har sagt att han inte ska klippa sig förrän fotbolls-vm börjar också ser ni) så tänkte jag att det är nog bäst att ta i lite till när han ändå sitter där på stolen liksom.

Det hela slutade med tre millimeter och ett vrål när han såg sig själv i spegeln:

-Jag kommer bli arresterad och utvisad när vi är på semestern!!!

Jo tjena, jag tackar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0