Respekt!

Fick ett telefonsamtal från Chiiiiiiiiiiiiifen till Direktörn:

-Du, eftersom du bestämmer allt åt Direktörn så undrar jag om han får äta Thaimat i dag, frågade Chiiiiiiifen.
-Hmmmm, jag drog ut på svaret.
-Ja, eftersom du bestämmer allt, även hur han ser ut. Han ser ju ut som Alexander Bard nu!!!! fortsatte Chiiiiiiiiifen.
-Men det är ju bra för då kanske han rakar av sig den där höstacken han har på hakan. Okej, han får äta Thaimat i dag för det är synd om honom. Inte ens jag skulle vilja se ut som Alexander Bard, svarade jag.

Så nu sitter Direktörn och slafsar i sig Thaimat och jag får väll värma några rester från kylskåpet eftersom jag är arbetslös... Suck. Men han ser ut som Mr Bard så det jämnar nog ut sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0