Vi är på Legoland!

Är inne på bloggen en stund för att säga hej!
Jag har inga bilder att visa än men de kommer när vi kommer hem:-)
Än så länge har vi tagit 568 stycken så jag vet inte hur jag ska välja ur några o visa er.
Resan ner till Danmark gick bra och ungarna sov lite i bilen.

Det som hände på färjan var att Clownen fick en allergisk reaktion och hon har typ aldrig visat något liknande förr. Typiskt att hon fick det mitt ute på ett hav. Direktörn trodde att Clownen skulle få åka helikopter in till fastlandet. Men tji fick han, 8 ½ tablett senare så var hon ganska okej men trött.

Stugan är väldigt fin och det mesta man behöver finns här.

Vi har även varit på ett vattenland som heter Lalandia. Helt underbart och STORT!!!!

Legoland är mycket större än vad jag minns. Och det finns ju massa byggnade att titta på. Jag är grymt imponerad över allt de skapat!

Artisten och hans klasskamrat Linus har tagit körkort och de är megastolta.

Maten är usel och dyr. Vad annars, någon ska tjäna pengar och det ska gå fort.

Nu ska vi sova för vi har massa vattenblåsor och är värry trötta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0