Hihihihi vad härligt!

Nu vet jag vad Direktörn har beställt och jag förstår varför Per vill gifta sig med honom:-) I bland lyckas han faktiskt Tusselussen♥ Per tror att Direktörn kommer få mycket ligga i framtiden. Dessa karlslokar, hur de tänker!!! Vi fruntimmer skulle aldrig utnyttja mäns känslor. Det vore ju såååå fel.

Denna helgen dra vi till Selma Spa i Sunne med övernattning och lyxmat och hela paketet. Vi är förbannat många (ca 50) som ska dit och det bästa av allt är att vi blir bjudna. He he he ibland rockar det fett att vara den jag är.

Skryt är tillåtet i min blogg.

Återkommer efter helgen med rapport om hur LCHF-riktig Selma SPA är. Jag laddar upp med en kasse nötter i fall det är frallefika det bjuds på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0