Slöseri med pengar!

De har fått kontakt med 214-miljonersvinnaren.
Han ska köpa bättre biljetter till Rögle och Helsingborgs hemma matcher.
Vilket jä**a slöseri med pengar!

Nej nu ska det smidas planer på vad jag ska säga när Svenska spel ringer till mig.

"Tja, först ska jag köpa en helikopter och flyga till Fredrik "Hemlige Molgan" Reinfeldt och visa röven för honom och sen bjuda Madonna på lunch och se om vi kan hjälpa några fattiga barn i Thailand för jag behöver lite värme ser du."

Direktörn skulle börja anställa folk som åker runt i världen och beställer det senaste inom elektriska sågar. Dewalt heter visst ett märke vi har här hemma. Och även dyra verktyg gör ont att slå i stortån i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0