Uppladdning inför 1:a april!

Uppmanade Direktörn tidigare:

-Kan du räkna knopparna på orkideerna i det högra fönstret i vardagsrummet? sa jag.
-Varför? undrade Direktörn.
-Det säger jag när du gjort det.
-Ah mä varför?
-Jag säger det sen. Gå o räkna nu!

Har går o räknar.

-Ja 47 stycken är det, säger Direktörn.
-Försök en gång till du! Hur kom du fram till att det var 47? undrade jag.
-Jag kom till sju, sen hittade jag på resten för jag vet inte vad det är jag ska räkna.
-Gå och räkna nu!!!

Han räknar igen med hjälp av Artisten.

-Okej det är 14.
-Ring till din mamma o berätta det.
-Varför?
-Det säger jag när du pratar med henne.
-Okej.

Han ringer. Och jag förklarar för honom under samtalet att allt var bara ett skämt. Onda ögat kommer fram och han lägger på.

-Okej, ring upp henne igen.
-Nej det gör jag inte. Jag ska inte ringa henne på en vecka nu (in my ass att han skulle klara det som ringer henne 3-4 ggr per dag).
-Jo ring nu så ska jag säger vad det gäller.
-Suck, okej då.

Han ringer upp sin kära mor.

-Hahahaha lurad igen!!!!
-Ah mä dä va väll inge roligt!!!

Uppladdningen till 1:a april har officiellt startat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0