En glass senare och jag är så fucking ägd!

I dag var det After School på Artisten skola. Jag vill såååååååååååå gärna gå. Not.

Försökte muta ungarna med att de skulle få en glass om vi inte gick. Men Artisten började böla och vi skulle visst gå dit ändå.

-Okej men vi stannar inte på någon fika eller dylikt utan vi åker till affären så får ni varsin glass istället.

Det köpte de. Jag tyckte jag gjorde en bra affär där som slipper sitta i en matsal med 100 andra hysteriska barn fulla med socker.

Tills jag såg glassen Artisten valde.

-Men Mamma du sa en glass och detta är EN glass.

Satan vad jag förlorade. Han äger mig i kväll. Artisten-Morsan 1-0.



Ja denna hära tror hon äger här hemma hon också. Monster.



Och nej det är inte massa hål hon har i tänderna, det är resterna av en smörgåsglass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0