Entourage-tider!

Har varit krasslig ett par dagar och i morse vaknade jag utan röst - familjen är i himmelriket. När man är sjuk ska man ta det försiktigt. I prööömis you that I have done that. Har bara grillat och tvättat två maskiner. Det ni!

Är man förälskad i en serie så kan man se den flera gånger; tex Entourage. Satan vad jag älskar rollkaraktären Ari Gold i den serien. Jag önskar jag kunde vara lika otrevlig som han. Han vet hur man visar känslor han.

Det finns sex säsonger av Entourage och när man är sjuk så kan man tillbringa en hel helg att se ALLA säsonger en gång till. Men det skulle väl jag aldrig göra för det vore ju slöseri med tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0