Jag vann!!!!!!!!!!!!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vad roligt!!!

Jag vann skissutmaningen hos Papper & Sånt!!!! Återkommer med bildbevis på priset så fort jag fått det.

Är superglad:-))))

Här är mitt bidrag (som för övrigt innehåller ETT STORT FEL, Erik fyller inte fem utan sex... Upplyste min intelligenta dotter om... man kan inte göra allt rätt här i livet.):

Här ser ni alla fina bidrag i tävlingen.

PS: Det är redan en ny skissutmaning på gång och då är priset en gästdesignerplats i augusti ;-)


Kommentarer
Postat av: Kusin Carina

Grattis!! Ha, ha vad fyndig jag är! Roligt att du vann, ett gulligt kort tycker jag, du får väl fixa "femman".

2010-05-13 @ 21:21:53
Postat av: TesaB

Wohoo! Grattis!!! Superfint kort! Tur att hon såg det, hade blivit populärt hos "femåringen"!! Teheee...

2010-05-14 @ 06:19:10
URL: http://tesasscrap.blogspot.com
Postat av: Pillan

Grattis:-)

2010-05-15 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0