Lila eller blond är samma sak!!

Direktörn gillar att exprimentera. Det vet vi. I lördags köpte jag hårfärg. Jag har svart nu. Direktörn ville gå wild and crazy:

-Kan du inte köpa någon rolig färg som lila eller så?
-Är du inte klok?????????????? (har han fått åldersnojja och tror han är ihop med en finnig tonåring som vill göra revolution eller?)
-Okej, men blond då?
-Varför? Gillar du blondiner nu eller?
-Nä, men det var så kul förra gången när det blev orange.

Nej men tack kära sambo!!! Tack för att stödjer mig i att dölja alla dessa gråa hår jag fått de senaste 10 år vi varit tillsamman.

I morgon köper jag blondering. Och mörk hårfärg för det lär ju gå åt helvete denna gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0