Ovanligt nattduksbord!

Direktörn vaknar på strålande humör (efter viss hjälp från en mycket älskvärd sambo) och börjar rota runt i sitt nattduksbord:

-Många skulle nog tycka jag hade ett ovanligt nattduksbord.
-Tala om när du gör något vanligt för det skulle vara mycket överraskande, muttrar en mycket älskvärd sambo.
-Mitt nattduksbord är fyllt med massa 4 tumsspik och skruvar.

Varför bli förfånad liksom. En hel plastbytta med metallskrot och verktyg blev det.
Gud så användbart det är att ha i ett sovrum. Det är ju ofta men vaknar på morgonen och det första man tänker är:

Åhhh jag måste ha en spik...

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Kanske drömmer han om att spika fast dig i sängaveln, som Jesus på korset fast Anna i sängen. Hoppas ni inte har någon gavel. Om jag vore du skulle jag också möblera om och ställa sängen mitt i rummet, för att vara på den säkra sidan, så han inte hamrar fast dig i väggen.

2010-05-01 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0