Petra Mede!

När Petra Mede hade hand om Melodifestivalen så gillade jag henne. Men nu... Jeeeesssssöööööössss vilken varelse. Ge henne lugnande för tusan!

Tänk att vara artist och ens bolag säger till en att du ska vara med på Petra Medes show för det är bra för dina siffror.

Jag hade tänkt en tanke: Skjut mig!

Sätt pilen i halsen, dra åt snaran, ladda geväret, sätt på strömmen till stolen. Jag flyttar till Grönland och blir valspäckuthuggare istället.

Skönt det känns att byta kanal ibland. Extra skönt vid några få tillfällen.

Kommentarer
Postat av: Laila

Jag är oändligt glad över att jag äger en fjärrkontroll till vår TV... :-\

2010-05-18 @ 08:36:25
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: jess

jag hade hellre slickat toa-ringar på t-centralen i hopp om att få magsjuka :) Orkar inte ens se introt till programmet

2010-05-22 @ 20:20:31
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0