Bildbevis från gårdagen!

Var i storstan Karlstad i går. Visar lite iPhonebilder:


Var på Plaza på ett möte o fick en kanongod fyrarätterslunch. Men det jag blev mest imponerad av var inredningen. Läckert modernt!


Snygga förpackningar med Body Butter på HM. Kostar inte mer än en chipspåse.


Fint ställ till Nespressokapslarna. Tror priset var 449 kr på Cervera.


Hade jag inte varit uberfattig student så hade jag köpt dessa läckerkulor på Åhléns.


Inte alla pengar i världen skulle få mig att köpa dessa granar. Finns givetvis på lortiga Rusta.


Var inbjuden till Toyota på mingel och där visade de fina blomster arrangemang.





Kom hem till sovande ungar som hade lånat denna bok på bibblan. Hehehe jag vet något ni inte vet!


Serverade varm choklad i vitt. Fungerar skitbra!


Hittade snygga flaskor. Finns fyra i Sverige (på Arlanda) kostar 7000 kr och inte 700 kr som jag läste.


Kunde inte med denna kaffemaskin och bjöd därför kvällens artister på gårdagens kaffe. Kryddade med fin mjölk så det skulle bli ännu kallare. Bra där Anna!!!


Kommentarer
Postat av: Den som det berör



Hehe, hon är ju för skön!

Älskar den bruden! Och hennes bror också givetvis!

2010-11-28 @ 07:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0