Drethuspapper där bak!

Ja möe ska en va mä om inna en dör!

Sicken dag!

Kom till kontoret och där lyste Cheifen och Stor-Cheifen med sin frånvaro. De visste visst inte hur man tar sig hem efter ett julbord... In kom jag på kontoret och ut kom jag också. Men sen när jag skulle in igen så hade jag handväskan med allt i inne på kontoret. Suck. Och ingen annan på kontoret. Satan.
Väntade i en timme och nio minuter innan jag skulle vara på ett värry impörtönt möte kom en räddande ängel till undsättning. Pust!!! Bråttom in och rafsa ihop allt jag skulle ha med.

Resten av dagen kan beskrivas så här: två lysrör som krossas eftersom den sege Cheifen äntligen hittade "hem" efter gårdagens julbord och tyckte han skulle köra huvudet i en lampa så han fick lika ont på utsidan som han hade på insidan av huvudet. Sopa sig lite glas och styra upp lite.
Tillverka massa saker som skulle vara klart till 17:00. Hämta rekvisita inför julbordspremiären.

Och denna underbara dag avslutades med att jag var nära på att klippa till Cheifen. Han tafsade mig nämligen i röven. Men precis i det ögonblicket jag skulle vända mig om så sa han:

-Va faan är det här?

Och höll upp ett långt använt toapapper som satt fast i min röv.

Personen brevid Cheifen skrattade så han blev blå i ansiktet:

-Hahahaha du har skithuspapper där bak!!!!
-Ja man måste ju spara nu i fall det blir krigstider.
Och så pep jag in i min bil och var tillbaka efter 45 min senare med mindre papper i röven.

Satan vad skönt att det är fredag.


Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Om det är sant finns bara en ska att göra!

2010-11-28 @ 22:51:45
Postat av: Anonym

Sak, menade jag!

2010-11-28 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0