Fotobok hos Fotoklok!

Har suttit en stund och varit kreativ med programmet till hemsidan Fotoklok. Det är verkligen roligt att skapa fotoböcker och det är perfekta presenter!
De har fyra dagars leverans och det är super!

Just nu kan man få en gratis fotobok om man bloggar om det.
Gissa om jag vill ha det???

Den boken jag har valt är "Fotobok liten 200x150mm" på 20 sidor. Jag har inte gjort i det måttet tidigare och det ska bli intressant att se hur bilderna ser ut i det måttet.

Fotoklok har inte bara fotoböcker i varierande storlekar. De har även så man kan göra kalendrar och kort.

Jag återkommer med rapport hur det fungerar!

PS: Någon som vet hur man gör skärmdump i deras program?





Kommentarer
Postat av: Skärmdump

Skärmdump gör du inte i själva programmet utan det är något som du gör med datorn. Tryck på print screen knappen uppe till höger på din dator för att göra en skärmdump. Klistra sedan in bilden som ligger i minnet i tex. programmet paint "ctrl-v" spara sedan bilden.

2010-11-24 @ 21:00:14
URL: http://live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0