Han borde skaffa en handväska!

I går skulle jag slå på stort och tvätta. Kläder alltså.
Jag slog på stortrumman ordentligt för jag var på gosidan och tog med Direktörns kläder också.

Han tycker att jag ska leta igenom hans fickor innan jag kastar in kläderna i tvättmaskinen. Det tycker inte jag. Jag tror han är så vuxen så han klarar det själv.

Han rotar inte i mina handväskor så då rotar inte jag i hans byxfickor.

Sen att hans mobiltelefon låg i byxfickorna är ju inte mitt fel. Jag har då inte lagt den där. Vatten tål den ju inte i alla fall.

(Han vill att jag skriva att det är han som tvättar här hemma och det kanske är bäst att han gör det i fortsättningen.)

Direktörn ringde och försökte vara lustig till en av personalen på Expert:

-Du om man råkar tvätta mobiltelefonen på 40 grader istället för 60 grader vad gör man då? Nähä, det är inget man kan göra... Nej men det är bra då vet jag.

Och Direktörn tänker inte skaffa någon ny. Som om han någonsin har skaffat sig en egen mobil!!!!????!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0