Paketet till Tjejen!

Nu har gåvorna (jag skickar i morgon Martin) börjat trillat in som Martin Melin ska samla och ge till den lilla Tjejen som bråkar mot cancern.

Självklart ställer man upp! Tjejen måste ju underhållas även om hon inte kan vistas ute så mycket nu efter operation osv.

Jag beundrar de föräldrar som har barn med cancer. Hur klarar de allt? Hopp och förtvivlan blandas med varandra och tålamodet måste vara extra stort. Jag hoppas föräldrarna har stort socialt nätverk så de får avlastning och hjälp med allt. Även föräldrar till sjuka barn måste få tid att andas och vara för sig själva ibland. Önskade man kunde ge dem en helg med barnvakt och ett fett hotellpaket. Hade jag ägt ett hotell hade jag fixat ett presentkort med en gång.

Här är paketet Tjejen ska få av mig. Hoppas många, många fler skickar saker och presenter till Martin så inte vintern behöver bli så lång för Tjejen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycke fint gjort anna!

2010-11-04 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0