Take That och lite Robbie!

Men för faan kvinna väx upp!

Jag går igång på vuxna män som växt till sig sedan de var alla tjejers våta drömmar.
Och om det kan sjungar fortfarande vill säga.

Och jävlar vad de kan sjung!!!!

Haklapp på.

Akta er för här kommer tant och hon lyssnar på Take That.

Sjukt!

Här är en länk till nya videon.

16 juli 2011 kommer de till Köpenhamn. Någon som har lust att tipsa tomten om det???

Själv har jag ställt mig på en väntelista för att eventuellt kunna köpa biljetter.
Drygt. Och moget.






Kommentarer
Postat av: Tage

Du köper en åt mig med och du får tag på några! Vi måste dit!!

2010-11-27 @ 15:06:36
Postat av: dfghyt

erfgvrthh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0