Två meter hög sarg!

Min Chief på praktiken sitter och pular med en reklamannons som ska sitta på en hockeysarg och han mäter upp 4*2 meter på annonsen.

Stor Chefen kommer in och ifrågasätter min Chief:

-Har du sett en två meter hög sarg någon gång????
-Ja men det var Stor Chef nr 2 som gav mig måtten....
-Men va faan har han druckit grogg eller????

Gör om, gör rätt. Hehehehe.

Sen skrattade Stor Chefen och jag lite grymt åt Min Cheif och så åkte min Stor Chef i väg med bilen och krockade med en buss. Gud straffar vissa med en gång.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Det ligger något till dig i min blogg, bara för att jag gillar din blogg, som så ofta får mig att skratta högt !

2010-11-11 @ 11:01:14
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Carina

Välkommen till Circus Olsson!

2010-11-11 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0