En söt award till min blogg!





Men titta där så fina awardbilder det finns!
Och jag fick en av bloggen "Åhhhh ännu en pysselblågg".
TACK SÖTA DU JAANA.
Och hon utmanade mig att skriva sju onödiga saker om mig...
Well, hmmmm få se nu:

1. Jag vill ha ordning och reda men eftersom jag bor med tre abdra personer som inte tycker det så dras jag ner oreda-träsket sakta med långsamt. Men jag njuter så efter jag sorterat något. sjuk läggning. Har säkert en släng av Aspergers.

2. Älskar att umgås med folk som jag gillar. Har svårt att umgås med människor som jag inte gillar. Har säkert en släng av Aspergers.

3. Blir störd på om ett företag skrivit fel ordningsföljd i texter i annonser, menyer, kataloger eller hemsidor. Har lust att ringa upp berörda företag och tala om felet. Har säkert en släng av Aspergers.

4. Saknar mina vänner varje dag. Vill umgås! Har säkert inte en släng av Aspergers.

5. Jag klarar inte att byta toalettrulle utan att lossa första lagret på rullen så första lagret ska alltså inte vara fastlimmat när jag lämnar rullen i toalettrullshållarens våld. Har nog en liten släng av Aspergers ändå.

6. Chokladtryffel och en kopp kaffe är nog faan det godaste man kan få in i brödsaxen.

7. Älskar att få nära & kära att skratta. Får bekräftelse vett du ;-)

PS: jag tror alla människor har någon släng av en bokstavskombination i sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tror jag också, mer eller mindre. Inte kanske bokstav men diagnos. Min är tourettes. Kram.

2010-11-12 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0