Fina sötisar!

Vilka underbara människor jag träffat genom scrapbooking!!!!!

Det finns människor jag träffar högst ett par gånger om året och vissa kanske en gång varannat år. När man sen ses så är det som det var i går. Man babblar på som om man träffas varje dag, som om tiden inte gör någon skillnad.

Är det så att riktigt starka band gör att tiden spelar ingen roll? Man vet var man har varann och bara kan slappna av och bara vara.

Tack

Therése, Jag träffade dig inte i dag men jag saknar dig massor. Säger bara två ord: galen o kärlek!

Busan, Du o Tage känns som mina systrar och det känns galet bra.

Frida, när jag tänker på dig så tänker jag ärlig o rolig!

Viktoria (med medarbetare!!!! skriv gärna din bloggadress så jag hittar), många skratt :-)))

Maria, Du är stark och jag beundrar dig för din styrka. Lycka till med mässan!!!!

Theresé, din kreativa kvinna, jag älskar din personlighet! Ser fram emot en dag i din källare snart igen!

Helené, färgstark och underbar!!!!

Maritha, du är en fantastisk underbar person och jag förstår var din dotter får sin härliga personlighet från!

Mattias och Kicki, skaff en blogg!!!! Ni är vackra ända in i själen och tack för den söta katten!

Och ALLA ni som kommenterat min blogg i dag; det är tack vare Er jag fortsätter!!!!! Tack söta ni för alla söta ord, betyder massor att få höra vad ni tycker.

Pjuss o kjam ♥

Kommentarer
Postat av: Tage

Älskling! <3 Ses snart!

2010-10-02 @ 21:02:54
Postat av: FridaK

<3 Tack sötnos

2010-10-02 @ 21:12:53
Postat av: TesaB

Du är såååå sööööööt!!! Och det var så himla kul att träffa dig!!!

2010-10-03 @ 16:43:35
URL: http://tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0