Inköp från mässan o en väldans söt Hello Kitty!

Fick precis sms från Busan och hon ville se bilder på vad jag shoppat.

Hmmm när jag tittar igenom vad jag köpt så slår det mig; MEN GUD VAD LITE JAG HANDLADE. Spåren av fattig student....

Här här kommer några oskrapa bilder från min iPhone:






Stämpelkartan är från Kortmakaren.

Köpte bakverk från Viktoria.

Lunch från Happy kitchen. Det var såååå mycket folk på mässan så vi åkte en sväng på stan för lunch.

När jag var till Kicki o Mattias så tvingade Mattias mig att blunda. Och jag gillar INTE överraskningar ;-)
Och har ni sett en sådan söt Hello Kitty någon gång???? Kicki har virkat denna och hon gör sååååå mycket fint så nu skriver jag snart en protestlista för att få henne att blogga.
Tack söta!!!! Gissa om någon är avundsjuk här hemma ;-)



Nu ska jag sova, för här blir vi slitna efter en härlig dag ;-)



Kommentarer
Postat av: Busan



Åh, nu ångrar jag att jag inte köpte det översta setet och kamerapappret som jag klappade på länge.

2010-10-02 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0