Skruvdragare från Bruksbo!

Direktörn älskar verktyg mer än något annat i världen. Extra plus om de går på batteri eller el.

Jag var på loppis tidigare i dag med Stora Sara & Morgan. Då köpte jag med en skruvdragare av märket Bruksbo hem till Direktörn. Den var prismärkt med 180 kr men jag prutade ner till 150 kr. Duktiga jag liksom.

Sedan jag kom hem med detta gula o svarta verktyg så har Direktörn sagt;

-Du skämtar vá???!!!???

Typ 10.000 gånger.

Varför är han inte nöjd? Ett verktyg är ju ett verktyg.

Han mumlar något om att sova på soffan i natt... ja det kan ju få om han vill.

Kommentarer
Postat av: Laila

duktig du är på att pruta då ;)

2010-10-30 @ 20:46:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0