De är troligtvis dummma i huvudet på riktigt!

Jag tror Direktörn ljuger för mig. Han sa nämligen:

-Jag har ett inlägg till bloggen.
-Vad har du gjort nu!!!!
-Det är en historia om mitt jobb.
-Jaha?
-"Tommy" har varit sosse men kommer rösta på Maud för han gillar inte Mona och "Pervo-Per" ska taktikrösta på SD för att få ut kristdemokraterna.
-Men du skämtar!!!!! Är dom dumma i huvudet på riktigt????

Jag tror på fullaste allvar att de skämtar med mig. MEN OM DET ÄR SANT så kan jag säga att det kommer bli VÄLDIGT tyst runt middagsbordet i morgon då vi ska käka med Pervo-Per mfl.

Som sagt, jag tror de ljuger för att de älskar att få uppmärksamhet i min blogg.

Pervo-Per och Tommy; skriv nu sanningen i kommentarerna för era egen skull!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0