Dagens lista!

Hittade en lista hos någon ;-) som bor på Repslagargatan:


Dina första tankar när du vaknar? : Väldigt olika. Jag ligger alltid och tittar ut på björken som Direktörn vill hugga ner.

Vart befinner du dig just nu?: I soffan hemma.

Vad ser du helst på TV?: Dox, Big Brother, Desperate, Entourage.

Vilken radiokanal lyssnar du på?: P3 och Mix megapol.

Har du några husdjur? En kanin, vet inte vad den heter idag.

Vem vet mest om dig? Jag själv.

Rädd för? Höjder och ormar. har gått i terapi för min ormfobi så den rädslan är bättre.

Sjunger du? Nej. Det överlåter jag åt de som är bra.

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja.

Din hårfärg? Äkta grått med fejkat svart.

Skor du hade på dig igår ? Converse med döskallar på.

Vad var det senaste någon sa till dig? Vilken tid ska du på mötet?

Vad har du druckit idag? Vatten och Nespresso.

Längtar du mest efter just nu? Bäbisen ♥

Saknar du någon just nu? Nej inte precis just nu i denna sekund.

Snus eller cigaretter? Använder inget men älskar doften av pipa.

Knark? Har jag endast använt en gång. Det var midsommarafton 1999 då jag bröt fotleden. De sprutade i mig något för att få mig lugn inför operationen. Jag kommer inte ihåg hur det kändes för jag var dretfull och hysterisk. Jag har bekanta som fått sina liv förstörda pga av narkotika så jag hatar människor som sprider denna dynga. Fy faan!

Längtar du till din nästa födelsedag? Ja och den är bara en dag bort!

Är du blyg? Hahahaha det kanske har hänt ett fåtal gånger men inget jag kommer ihåg.

Tycker du att du har fin dialekt? Nej. Jag tycker skånska, norrländska och gotländska är fint.

Vad har du för planer till helgen? Långfredag: städa och baka, Påskafton: dela ut påskbrev och umgås med nära och kära, Påskdagen: Artisten ska ha födelsedagskalas för sin klass, Annandag påsk: kalas för släkten för Artisten o mig.

En bra film? Hangover, så jävla rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0