Martin Melin ger svar på tal!

Gott att se att kändisen Martin Melin kan ge svar på tal!

Läs hans blogg och kommentarer här.

Kommentarer från Martins blogg:

  1. Lena skriver:

    …och vad var det som var så upprörande med detta då. Att Ebba inte var så strålande vacker och stylad som hon brukar. Visar bara att hon är en helt vanlig människa. Ungdomar som skriver, nej det tror jag verkligen inte. Money makes the world going on….la la la

  2. Martin Melin skriver:

    @Lena
    Det upprörande är att en person offentligt kallar en nyförlöst kvinna för tjock.
    Men du fattade inte det, eller?

  3. Lena skriver:

    Ebba är tjock och det brukar kvinnor vara som nyss har fött barn. Helt naturligt. Skall man inte få vara tjock nu heller. Jag tycker hon ser härlig ut. Jag fattar lika bra som du och jag tycker bara det är en aning patetiskt att man inte kan skriva ngt med substans i. Naturligtvis kliar du Ebba på ryggen. Ni är ju ute för att sälja böcker alla tre.

  4. Lena skriver:

    Vad bra nu upptäckte jag den sidan också. Posh. Hade du inte skrivit om den här i din blogg så hade jag som sagt inte vetat om den. Tack för tipset……

  5. Elin skriver:

    Hade ingen aning om hemsidan förrän du skrev om den här, men håller verkligen med dig om allt du säger. Ingen vuxen människa med något normalt mellan öronen skriver något sånt här motbjudande om en annan. Så förbannat lågt! Och ”Redaktionens” så kallade ”förklaring” gör mig bara mer förbannad. Oavsett om det var skrivet med lite eller mycket ironi så borde de ha vetat bättre. man skriver bara inte något sånt där!

  6. Anna-Lena skriver:

    Nu försöker de skylla på att de var ironiska… I min lilla värld hade det varit ok om hon varit nyopererad och mirakulöst tappat alla sina graviditetskilon, dock helt fel i detta sammanhang, jag tycker hon var fantastisk som orkade´!

  7. Martin Melin skriver:

    @Lena
    Jag tycker på riktigt synd om dig. Du måste vara en sån bitter människa att hela din omgivng måste ta betalt för att orka vara i samma rum som du. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du kan jobba med människor.
    Du är ta mig fan dum i huvudet!

  8. Lena skriver:

    ” Du är ta mig fan dum i huvudet” det var nästan värre än att kalla Ebba för ”tjockis”och det skall komma från en polis och en som arbetar med människor. Hur är du själv att jobba med och vistas i samma rum som. Kanske man skulle gå till din arbetsplats och höra efter. Du skall ju också skriva en bok och då får man inte kalla folk dumma i huvudet. Det kan stå dig dyrt var så säker….

  9. Martin Melin skriver:

    @Lena
    Seriöst. Sök hjälp! Du har den värsta människosynen jag stött på. Du ser allt svart eller vitt och du dömmer folk till höger och vänster. ALLA i din värld gör allt för pengar och alla håller alla om ryggen och allt jag gör gör jag för pengar och allt jag skriver om gör jag för att tjäna pengar och allt handlar om att jag ska tjäna pengar. DEt är allt dina kommentarer handlar om. Du har inte en aning – men drar dina löjliga och oförskämda slutsatser hur som helst. Lägg ner!
    Du får ta mig fan lägga av snart! Börjar seriöst tröttna på dina oförskämdheter på riktigt!!!
    Ser du inte att 99% av alla andra som läser den här bloggen också undrar vad du håler på med? Eller ser du inte det??
    Och tro mig – som polis stöter jag också på folk som jag uppriktigt tycker är dumma i huvudet. Riktiga knäppskallar!
    Jag kan skriva en bok och jag kan samtidigt tycka folk är dumma i huvudet. Tro mig – inga som helst problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0