new super mario klanteri

"haha jag blev lurad av resten av familjen när jag skulle spela new super mario bros så sa Clownen att jag skulle ta super giuden så jag tråde att jag spelade men det var det ju inte"

Jaha och där skrev skvallrade Artisten.
Jag trodde verkligen att det VAR JAG som spelade. Jag tryckte på dosan och DET GICK SÅÅÅ BRA.
Klarade banan väldigt lätt. Men sen utbrister Artisten:
-Men mamma Du spelar ju guiden, den visar hur man ska spela.
Direktörn bröt ihop totalt...

Ahmäh alltså hur skulle jag veta det? Några gånger så sa jag faktiskt:
-Att dosan gör inte riktigt vad jag gör, är det glapp i den?

Jaja det gick väldigt lätt ett tag i alla fall.





Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Tack.... :-)

2011-04-15 @ 20:37:13
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Kusin M.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahhahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahhhhahahhhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahah! Det var det roligaste jag har hört. Hur kunde du inte märka det.

2011-04-16 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0