Alla dessa jävla verktyg!

Det fanns visst en såg som Direktörn inte hade...

Trodde inte det.

Men till hans räddning kom min bror. Han hade en.

Men vilken tur!


Så nu smög han ner till källaren med den igen.

För han har nyss suttit och smekt den i soffan.

Men när han såg att jag smög fram mobilen för att ta ett kort på eländet
så dansade han ut med den och återgick till att stirra tomt på dataskärmen.

Inte ett ord säger han. Bara drömmer sig bort mot nya verktyg.



Och de där vita pyjamasbyxorna som ni ser på bilden; de har han haft på sig i flera dagar.

Bland annat när han varit in till stan mm.

Vad fint.

Jag är så stolt över min sambos klädval så jag blir matt.

Får nog gå och lägga mig med en tidning för att få energin tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Tvinga honom att välja mellan Arga snickaren eller Trinny & Susannah!

2011-08-11 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0