Åhhh vad gôtt!!!!

Är hemma!

Vi har haft en fantastiskt lugn vecka i Spanien och tagit dagen som den kommit.

Rapport från Nerja, Granada, Torrox och Almunecar kommer imorgon under kvällen.

När jag och Tage sladdade in här med gröna mara så såg vi in i sovrumsfönstret och bägge bara stirrade:

-Ah mäh vad ända in i hel...!!??!!

Direktörn bäddade rent i sängen! Hela veckan har vi längtat efter svensk standard i duschen. Dvs att man blir blöt i håret om man sätter på kranen. Nu har jag duschat LÄNGE och fattar ni vad skönt att få gå och lägga sig i en nybäddad säng också!

Sen till nästa överraskning. Direktörn och Artisten hade rensat och städat städskrubben och garderober.

Jag är stum!

Jag borde åka på semester oftare.

Men lite galen har han allt varit Direktörn. När jag duschade så var det skitigt i duschkabinen så jag undrade vad som hänt:

-Jag har skakat mattan, svarade Direktörn.

Just det.

Badrumsmattan var full i sågspån så då skakade han mattan i duschen.



Här inne såg man varken golv eller hyllor när jag åkte.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Välkommen hem ! Laddad för nya, efterlängtade, inlägg ?

2011-01-27 @ 08:44:40
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0